Наша команда технічної підтримки в телефонному режимі та у форматі листування допомагає вирішити всі питання, пов'язані з використанням платформи. Експерти Eddy проводять тренінги та сесії «питання-відповідь» для викладачів та представників адміністрації.
Навчання користувачів
Наші тренери проводять повторювані воркшопи по освоєнню платформи, аби ваші співробітники могли якнайшвидше зорієнтуватись в Eddy.
Підтримка користувачів
Технічна підтримка Eddy завжди напоготові допомогти вам із налаштуваннями вашого акаунту, а також із видаленням облікових записів і всіх персональних даних з платформи в разі такої необхідності.
Розвиток платформи
Ми постійно збираємо зворотній звʼязок і побажання від наших користувачів, аби розуміти, як краще розвивати платформу.
Щоб залишити заявку на отримання консультації від технічної підтримки Eddy, заповніть, будь ласка, форму нижче.
Eddy (Освітній товариш) – зручна та ефективна платформа дистанційної освіти для вашого закладу.